Midsummer weekend

Världens mysigaste midsommarhelg började med midsommaraftonskvällen hos Johan, där jag och min man kom drällande över en timme efter alla andra (haha) och jag satte igång och grillade en halv mataffär.. Lite finöl på det så mådde man rätt bra. Men fy satan vad kallt det var i min lilla byxdress! Tur att man satt precis framför grillen.. På morgonen efter hämtades vi av mor, far och mormor för att dra till Tiveden och fira midsommardagen med släkten. Axel underhölls dessutom med spännande anekdoter om släktens brottsliga förflutna som min mormor och morsa glatt upprepade under kvällens gång. Det är ett under att jag inte är singel, haha!

Dessvärre var jag inte särskilt flitig med kameran (skäms) men ni får i alla fall se hur jag såg ut de båda dagarna. Hoppas er midsommar blev lika lyckad som min! Nu är det bara att tagga jobb imorgon, särskilt med tanke på att det ska komma världens monsunregn och nej, för en vaktmästare är vädret aldrig en ursäkt för att vara inomhus..


Älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0