Make up store microshadow pollution

När det var ungefär en månad kvar till studenten och balen började jag fundera lite över hur jag ville ha sminket,
och rev samtidigt igenom mina sminklådor på jakt efter något användbart. Den ynkliga samling jag slutligen lyckades rota fram var så liten att det var rentav tragiskt. Efter att inte ha använt smink alls på över ett år så hade visst förråden sinat mer än jag först anat. Detta var emellertid ingen större förlust. Under min period som sleazeare (som, ironiskt nog, var föregångare till den sminkfria perioden) använde jag mig dagligen av sotningar och konsumerade glatt kilovis med mörk (billig) ögonskugga. Jag drar mig till minnes när jag med en dåres envishet försökte bekämpa de oundvikliga ränderna som uppkom i vecket efter en halvtimme och förbannade de värdelösa pigmenten. Samtidigt var jag uppenbarligen inte beredd att lägga ner de pengar och den efterforskning (läs: klicka runt på nätet i en halvtimme) som krävs för att hitta produkter som faktiskt både stannar kvar på locket och ger den färg som förpackningen utlovar.

Nu är det slut med alla sådana snålhet- och lathetsfasoner. I fortsättningen är det endast MUS-ögonskuggor som har tillträde i mina sminklådor. Innan studenten köpte jag deras Microshadow "Vanilla" och jag kan inte vara mer än nöjd med en matt basskugga än jag är med den. Näst i tur på inköpslitan är matt svart och vit - M/S "pollution" och M/S "white". Som ni ser på bilderna (och i rubriken, för all del) kan jag nu bocka av "pollution". Hej och välkommen!



Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv; tack!! :-D

2012-06-28 @ 21:28:19
URL: http://sexdrumsanddeathmetal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0