Isadora Hair Mascara

Jag har länge varit lika vansinnigt trött på mitt tråkiga hår, som inte alls matchar min färgstarka personlighet (hehe), som jag har varit vansinnigt nyfiken på IsaDora's hårmascaror. Häromdagen gjorde jag slag i saken och köpte nyanserna "Sparkling blonde", "Royal Blue" och "Hot Pink" och idag trillade de ner i brevlådan. Mitt jobb utgör ju dessvärre inga tillfällen att prova nya smink- och skönhetsprodukter (vem fan ska bry sig om att jag är snygg när jag ligger och gräver i rabatten på kyrkogården? Döingarna eller?), men i helgen blir det fullt upp som vanligt och då kanske jag testar om de håller måttet. På fredag ger jag hästarna ledigt, och då ska jag istället passa på att fixa lite i trädgården här hemma och åka till pojkvännen på kvällen. På lördag blir det storstädning i stallet (förhoppningsvis med många ölpauser) och på kvällen fyller min kusin 18 så då blir det såklart firande. På söndag är det dagsvandring i Hökensås - den årliga tvåmilen. Hoppas (inte) vi hittar lika mycket kantareller som förra året (helt oavsiktligt, dessutom). Det var tungt att bära, okej?

Fullt ös medvetslös! zZZzzZZZzZzZzzz....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0