Wings of an angel




Underbart go kväll igår med två av mina tre allra, allra bästa. Jag är väldigt, väldigt tacksam över att jag hade kontakt med dem under nyårsnatten. Det blev ganska dramatiskt emellanåt, det ska jag inte sticka under stol med. Men bortsett från vissa otrevligheter så hade jag hur trevligt som helst. Bilder på maten och allt kommer, men det känns mer prioriterat med en liten årsresumé, för min egen skull. För att jag ska komma ihåg, både det som var bra och det som var riktigt åt helvete.

Och även fast det nästan bara är snokare och stalker(s?) inne på den här bloggen, så tänker jag fortsätta blogga precis som förut. Jag skriver ingenting jag inte kan stå för, så nej, jag är inte rädd. Vad är det som är så farligt med sanningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0