Psycho bitch


Don't mess with things you don't understand. ---

Nu är det dags att lämna all gammal skit bakom sig - once and for all. Jag mår bättre nu än jag någonsin gjort förr, och ingenting ska få förstöra det. Folk som är riktiga jävla rövhål? Folk som sviker? Folk som man tror man känner utan och innan, som sedan visar upp nya, oanade sidor? Folk som förstör ens liv? Jo, sådana finns. Det är vi nog alla medvetna om. Men man kan välja om man blir påverkad eller inte. Det finns ju även folk som bryr sig. Folk som man kan lita på, folk som är där när man behöver dem som mest. De man älskar. Och de är ju tusen gånger viktigare.

Ånger gör ingenting inte ogjort. Men att ständigt bli påmind om det som har varit gör en hämmad, hindrar en från att utvecklas framåt. Ja, jag slösade bort nästan tre år av mitt liv. Ja, jag höll på att helt förlora mig själv. Men nu är det hög tid att acceptera det och lämna det bakom sig. Att gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0