"Bara köpa mascara"

Ojrå, satt  och räknade matte och glömde tiden.. ehe. Klar med repetitionen (avklarande av samtliga C-uppgifter) på kap 1 nu iaf, skönt! Bara två kapitel kvar, på tre dagar. Det får gå.

Skulle ner och köpa mascara på håltimman (insåg att jag skulle bli så illa tvungen att köpa black brown istället för super black om jag inte ska gå osminkad fram till påsk) men eeeeh det blev visst lite mer än så. Jag är farlig. För mig själv. Eller ja, för min ekonomi i alla fall. Innan jag gick ner på stan hade jag inga pengar att köpa något annat än mascara för. När jag kom till stan hade jag visst pengar till både mascara, allroundlack, två nagellack, schampo och ett par shorts. Jag kan inte hålla i pengar... MEN nu har jag universums mest perfekta svarta superstretchiga jeansshorts, och Gina Tricot gör det igen! Ett par kvar i min storlek, som hittat. 249 kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0