That that was that is that is no more



Dagarna segar förbi i en enda grå, trögflytande massa. Det krävs en sådan ansträngning för att göra minsta lilla, så all min energi går åt att göra, inte tänka. Det enda som inte är jobbigt är nog att sova.. gå i ide, kanske? Jag distraherar mig själv med skolarbete, träning och disciplin. Försöker, åtminstone. Nä, man ska väl inte gnälla, egentligen. Men det hade ärligt talat passat mig betydligt bättre att gå i skolan på sommaren och vara ledig i januari-februari-mars. Det är mörkt och kallt och tillvaron är märkbart monoton, vilket tömmer mig på energi och gör mig helt håglös. Oh well..

Måndagens outfit här ovan. Lite sekreterare. Kjol från H&M, tröja från Gina och halsband från Åhléns.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Snyggt! ÄLSKAR kjolen, så himla snyggggg!

2012-02-03 @ 20:12:33
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: tacktack! kram!

2012-02-04 @ 13:28:15
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0