Nail stuff


Inhandlade lite nödvändigheter idag. Något av det fulaste som finns måste vara avskavt nagellack. Det ser verkligen otroligt skabbigt ut. Samtidigt har jag ingen lust att behöva lacka om flera gånger i veckan, så jag hoppas att detta allround-lack är helt okej. Min älskling Bronze Patina satt visst inte sådär jättebra, även om färgen är gorgeous, som sagt var. Blir att pyssla lite ikväll, med andra ord. Ska skrubba loss hud med en hemmagjord skrubb, dränka håret i oljor, lacka naglar och ha mig. Jag tycker det är ganska mysigt att göra sådant på just fredagar. Jag är oftast inte alls sugen på att vara social på fredagar - då har man ju varit social i fem hela dagar och en ensammänniska som jag kan då behöva ett break. Åka till hästen, ta en långdusch, käka en riktigt god middag (inklusive ett gott rödvin eller några glas champage) med familjen, kanske kolla lite film och sedan slockna tidigt. Låter som en alldeles utmärkt fredagkväll i mina öron. Imorgon är det dessutom högskoleprov från 8 till 16, så då vill det till att vara fit for fight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0