Shop 'till you drop


Här har vi största delen av shoppingen från min Stockholmstripp. Jag är lika färgglad som vanligt, haha... Nu vill jag bara att det ska bli måndag så jag kan dra på mig en kickass outfit! Nya kläder piggar upp vem som helst. Jag har dessutom börjat sälja av lite gamla grejer på Tradera, så det här shoppingen genomfördes (nästan) med gott samvete.


Vardagsskor med liten kilklack - DinSko, 150 kr


Plånbok i läder - någonstans i gamla stan, 189 kr


BH/trosor - Gina Tricot, 129 kr och 59 kr. Svarta trosor - Lindex, 99 kr


Hängslen - H&M, 79 kr. Slips - Gina Tricot, 59 kr. Halsband - Glitter, 45 kr.

+ En svart, ribbad polotröja från Gina Tricot (149 kr) och en längre, frackliknande stickad svart kofta från Vila (249 kr) men de gjorde sig inte så bra på golvet, så de får ni se i kommande outfits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0