Isadora Chelsea Red



Grabbade åt mig ett rött nagellack inne på H&M, som låg i en skål med lack för det högst överkomliga reapriset 39 kronor. Skitsnyggt dessutom! Den rosa basen ger verkligen färgen rätt djup. När jag penslade på första lagret trodde jag dock att min sista stund var kommen då det var KNALLrosa. Tycker ni att ni har koll på mig? Ja, då borde ni veta att jag och rosa inte är BFFs. Men tack och lov så fick ju historien ett lyckligt slut efter att jag hade kladdat på ett lager till. Dagen räddad.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Oh så snyggt! Mörkrött på naglarna är galet snyggt.

sv: eller hur! Har du fått vinsten från Sofies Pärlor förresten? :) kram!

2011-11-29 @ 18:56:48
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0