As we hit the promised land

Ont i fötterna efter att ha gått över hela jävla stan typ tre gånger i mina 13,5 cm killerheels, men glad. Gårdagen pendlade ganska rejält. Upp, ner, jättener, lite upp, ner igen och sedan stadigt stigande uppåt tills det var dags att bege sig hem från krogen vid två. Bra sammanfattning Miranda. Det skulle vara jättetrevligt att komplettera det här mystiskt obegripliga och högst ointressanta inlägg med en galen partybild, men någon sådan har vi ju naturligtvis inte i lager.

Just det, det var ett äckel som slog till mig på röven som jag ville döda. Tyvärr hann han försvinna innan jag hann klippa till honom. Vid närmare eftertanke var det nog ganska tur, annars hade jag nog blivit väldigt utslängd. Men fan vilka jävla assholes en del snubbar är. Vad tänker de med? Ärligt talat?

Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

Fin blogg! :) allt bra? kram

2011-12-03 @ 23:08:49
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: Elvis

How about this one?



http://www.bogrenssalonger.com/webimages/111202_059.jpg

2011-12-04 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0