Ear piercing inspiration

Just nu är olika piercingar i öronen något av det intressantaste som finns i min värld. Antagligen för att det är otroligt lätt att göra, ej smärtsamt, gratis, ej permanent, kort läketid och så finns det ju så otroligt stor variation på piercingarna! Jag blev jävligt inpirerad av snygga Mirres piercingar här nedan, så inspirerad att jag nu sitter med en säkerhetsnål i örat - igen.. Placeringen är dock inte densamma, men jag älskar hennes val av stilrena små silverkulor.

Nä men ärligt.. hur normal är jag på en skala då? "Fan jag orkar inte plugga.. ääh piercar mig lite istället" jaha okej Miranda, fin hobby, jättefin. Andra brukar fundera i flera månader innan de skrapar ihop mod/pengar och går till en professionell piercare med hjärtat i halsgropen, men det går ju naturligtvis inte för sig, nänä

 

Fett sugen på rött hår också men fullt så drastiska ska vi inte vara

 

Godnatt


Kommentarer
Postat av: BabyStrange

Inte smärtsamt? o.O Min industrial gjorde mer ont än bröstvårtan...

2011-12-07 @ 01:39:48
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0