So that bitch is actually alive



Sexig som få helt klädd i underställ. För att inte tala om mina nya pjucks och det nyklippta håret. Men det är ni allt värda, ni som troget stalkar min inofficiella blogg.. Haha, nej men helt ärligt så är jag chockad över hur många det är som hittat hit och faktiskt går in VARJE dag, nu när jag inte uppdaterat på tre år. Ja, jag lever. Jag har hunnit fylla år, klippa mig, shoppa massor, beställa student- och balklänning, vara kär i min man och andra viktiga saker. Tyvärr har det hunnit hända en del annat mindre bra också, men det lämnar vi utanför bloggen.. Allt löser ju sig på ett eller annat sätt. Jag är inne på min fjärde antibiotikakur och nu ber vi till övre makter att bakterierna släpper taget..

So long tills jag har något viktigare på hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0