Be aware//the storm gets closer



Fick all of a sudden lust att plocka fram det tunga artilleriet (en vanlig, sketen digitalkamera, men hey allt är tyngre än webcam) och fota lite outfitbilder. Jävligt längesen men vem fan tycker att outfits är kul på vintern? Snart är våren i full fräs och det gillas ju, som den trogna vår- och höstlover jag är (ja, sommaren är överskattad). Passande då att jag slog till på ett par Dr Martens nu i dagarna. Jag har länge väntat på det perfekta paret och här är de. Utan stålhätta, 8-håls, vintage, stenccola. Köpta på second hand i Amsterdam (inte av mig personligen, men ändåå). Hur ballt?! Ska bo i dem tills jag dör. Die with your boots on, som det så fint heter på Iron Maidenska.

Och farlig (för mig själv) som jag är när det handlar om kläder så kom jag ju naturligtvis inte hem med bara lådan med mina fina doc m's. Inhandlade de perfekta svarta jeansen med zippers (bitches luuves zippers) och den perfekta korallröda toppen. Ska allt dra på mig det imorgon så får ni se hur fint det kan se ut, mm. Nu blir det cambridgeplugg. Cya!


Shorts - Gina Tricot / t-shirt - H&M / kofta - Gina Tricot / Dr Martens - vintage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0