You got mail

Fått hem en hel massa i posten i veckan! En flickig, plisserad kjol, ett par blåjeans, ett aztec print-linne, ett vinrött nagellack och ett knallrosa läppstift. Take a look:
Kjolen ska matchas med en i övrigt tuff outfit för att väga upp det gulliga - älska kontraster. Jag kommer nog inte matcha kjolen och linnet tillsammans i fortsättningen, men jag tänkte att ni ville se hur de ser ut på.

Isadoranagellacket i färgen "Zinfandel" är ett perfekt höstlack! Kan inte vänta tills det börjar bli dags att klä sig i murriga färger igen, haha. Trivs som fan i det.
 
Fick också hem ett par blåjeans i den perfekta färgen! Modell "Kristen" från Gina. Dock funderar jag på om jag ska byta till en storlek mindre, för de känns väldigt stretchiga och en aning slappa. Antingen så har jag gått ner i vikt eller så är de väääldigt stora i storleken, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0