Träningsnarkomanen talar

Hej alla barn. Kollade nyss på Bigget Loser och fick sjuka träningsabstinens, haha.. Såna program gör mig så avskräckt, och samtidigt sjukt peppad. Mys. Så nu har jag lite nya, tuffare mål att se fram emot framöver. Blir träning varje dag fram till måndag iaf, känns gött. Stilla mina begär lite.

Folk i min närhet kanske tycker att jag har bra disciplin men själv anser jag att den är katastrofalt dålig. Det ska det också bli ändring på. Jävla dator, den äter upp all min tid. Hur svårt kan det vara att träna, plugga, hålla ordning, planera mm? Jättesvårt tydligen. Men alla kan ändra sig och alla kan utvecklas. Inget är omöjligt! Så nu gör vi ett nytt försök att ta tag i våra liv, fint det. (schizofren)

Pluggfronten då? Än så länge ser det lovande ut, fick MVG på första provet i Cambridge-engelska/engelska C. Lättnad. Nu ska bara psykologin gå lika bra :) litteraturprov imorgon också, gött det. Kanske är dags att krypa till kojs så man inte är helt död imorgon. Sleep tight!


(bara hybridstycken i det här inlägget (och dessutom totalt osammanhängande) men jag bloggar ju bara för min egen skull numera så who gives a fuck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0