Eternal betrayer

en outfit från nu i veckan
Hej ungar. Har varit lite nere ett par dagar, nu behöver jag sluta stressa och bara bryta av vardagen. Passande att jag drar till hufvudstaden imorgon or what? Haha. I Stockholm blir det en mysig kväll med kusinerna, lite shopping samt vinprovning. Kommer hem på söndag. Väldigt, väldigt välbehövligt känner jag. Mm.. Idag har varit en duktig dag. Städat, packat, gjort klart det sista jag hade hängande över mig i plugget, tränat.. Vad mer kan man begära av en dag? Saknar min man bara. Så nu ska jag lägga mig tidigt (!) och krama kuddarna istället (forever alone). Får pussa honom hela dagen imorgon så jag klarar mig över helgen, haha.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, var är shortsen ifrån? :) sjukligt snygga!

2012-02-03 @ 20:12:54
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0