Chains of misery

Stickad ljusbeige kofta med fint fall (ungefär som på min långa kavaj, älskar det) blev lite pimpad före användning! Inte lika puttenuttigt, lite mer jag. Axlvaddar och kedjor är grejen - markerade axlar är faktiskt grejen över lag. Jag har inte sytt något eftersom jag kommer att behöva plocka bort hela paketet när koftan ska maskintvättas, så det är en enda fet säkerhetsnål som håller ihop både kedjorna och vaddarna.

Ikväll har jag gjort precis enligt planerna - duschat kokhett lääänge inklusive hårinpackning och bodyscrub, målat om både tå- och fingernaglarna (silverr and cherry!), gjort tårtbottnar till chokladtårtan jag ska fixa tills älskling kommer hit imorgon och avslutat kalaset med te i soffan framför en svinlång, svinbra och svinsorglig film. Höll på att gråta ögonen ur mig där på slutet. Extremt välbehövlig kväll efter allt stressande med prov och inlämningar och annat plugg. Jag har visserligen saker att fixa i helgen men det tänker jag inte tänka på förrän imorgon. Nighty fellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0