We pay the wages of war

Trodde ni att jag tänkte hålla mig till att skriva på engelska? Njäe. Det här är en modeblogg, men en personlig sådan - och såvida engska inte är ens modersmål, blir engelska opersonligt. Svenska är det alltså som gäller hädanefter. Nåväl, till saken! Här är dagens, inget speciellt egentligen - men det är ju det hela min idé om mode går ut på.

Hann till och med träna efter stallet idag, en enkel liten löprunda blev det. Ska köra imorgon igen! Resten av kvällen ska ägnas åt kyckling, Bonde söker fru och Historia A. Nu känner jag dock att duschen ropar på mig. So long!


Spetsstickad svart tröja i viskos - Tradera | Grå stentvättade jeans - Weekday | Silverringar - Glitter/Indiska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0