In the dead of night, love bites


Måste. Köpa. Ett. Mörkrött. Läppstift. Detta, eller något liknande. Det är det enda jag kan tänka på när jag ser den här bilden. Plus hur snygg Lisa Olsson är då, men det var ju inget nytt.

Idag har jag övningskört för första gången! Lite sent påbörjat när man är 18 år, kan tyckas. Anledningen till fördröjningen är delvis lathet naturligtvis, men också för att jag faktiskt inte behöver körkort i nuläget. Däremot kan det ju vara bra att öva upp sig så det bara är att köra upp när man känner att tiden är mogen. Det gick faktiskt över förväntan - jag krockade ju i alla fall inte med något olämpligt - och det blev bara ett enda kärringstopp, tänka sig. Hoppas vi hinner ta en sväng imorgon också. Hann dessutom med en stavgång på 7,5 km (så går det när man är förkyld och inte kan träna på riktigt, buhu). Nu väntar lite plugg och god mat. Effektiv dag!

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åhhh, Lisa är så snygg att man vill dö lite!

sv: haha ja, eller hur! kram!

2011-11-08 @ 18:04:26
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0