Think we kissed but I forgot

Hej sötnosar. Mycket tid har passerat sedan vi hördes av sist. Gårdagskvällen spenderades dock inte alls ute på krogen på grund av det svinigt dyra inträdespriset. 200 spänn i dörrn, whaat?! Vet ni hur mycket man kan få för 200 riksdaler? Något som känns betydligt mer värt än ett krogbesök på juldagen i alla fall. Istället spenderades kvällen/natten med massa mys och prat. Stormen rasade utanför och det var ganska underbart faktiskt. Me like. Fast nu är jag skitsugen på att dra ut, haha. Lär ju inte bli utgång för min del på nästa studentjippo (after ski-tema plus att det inträffar, lämpligt nog (märk ironin) på en tisdag) så jag får se till att leka av mig lite nu på jullovet. Helst en torsdag då allt är billigare än billigast.....


Langar cambild halva gårdagens outfit. Sammetstights, nitar, spetsskjorta. Man ser så himla mycket av det också. Mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0