Not like you//anymore


Enough said.
Imorgon ska jag ut, och jag hoppas det blir lika roligt som sist. Nyktert, men förvånansvärt roligt. Antagligen just därför. Den här gången är dessutom världens bästa Emma med, så hur kan det bli annat än kanon?

Något som däremot INTE är kanon är att min söndersexiga tunna svarta klänning med spets, nitar och feeet ryggurringning är borta. Japp, spårlöst försvunnen. Buhuuhu.. Hade ju velat ha på mig den imorgon. Tror jag precis utvecklade en outfitdepression. Har verkligen ingenting att ha på mig annat än vardagskläder.. fml

Kommentarer
Postat av: Elvis

Kom naken! Både billigt, ingen risk för att tappa bort outfiten och lagom sexigt. Du har ju ändå rätt långt hår...

2011-12-01 @ 22:50:14
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Thank yooou!

2011-12-03 @ 20:38:10
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0