Mellandagsrea @ skövde

Hängde med morsan och mormor på Maxi (jaja, Elins Esplanad då.. Det är jobbigt med nya namn, okej?) och kikade lite på mellandagsrean. Inget planerat, men några plagg fick visst följa med hem ändå. En glesstickad, mysig svart tröja från Cassels, 99 kr - prickig transparent tröja från Lindex, 199 kr (ej rea men den är ju SÅ fin) (kände plötsligt där i provhytten att jag hade fallit död ner utan en prickig tröja i min ägo) (när jag tröttnar på transparenta tröjor kommer jag få slänga halva min garderob) - lång, tunn, brun kofta från Gina, 100 kr - världens skönaste och snyggaste byxor från Lindex, 199 kr. De där byxorna alltså! Astighta och superstretchiga med kostymbyxfickor i bak och knappar längst ner. Ska försöka ta lite bättre pixx på dem imorgon. Jag är så otroligt lättköpt.. så fort något är antingen a) transparent eller b) har kostymbyxfickor blir jag heeeelt såld och struntar i vad allt priser heter. Men vad gör det när man är ekonomiskt oberoende? Eeh.. Nu ska vi bara göra mellandagsrean i Gbg också, sen är livet allt ganska uthärdligt!

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Så snygga plagg du fyndat!



sv: bra att vara ute i god tid ju! Supersnygga plagg :) hoppas du får ett bra nyår, kram!

2011-12-31 @ 13:54:15
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0