I can't sleep

Under den senaste helgen har mitt liv och min framtid kastats huller om buller och nu vet jag varken ut eller in. Önskar nästan att jag hade fått gå ett år till på gymnasiet.. Utan att säga för mycket så tänkte jag meddela att jag kör en soloturné ner till Gbg imorgon. Efter det får vi se hur det blir med allt. Nå, jag kommer åtminstone ha hösten planerad och klar om ett par dagar. Till den tidpunkten längtar jag, oavsett hur det blir. Just nu svävar jag fritt i en rymd av ingenting, hör inte till någonting, är ingenting, vet ingenting. Jag avskyr den känslan och nu får det väldigt gärna bli lite ordning i mitt liv igen. Kan ingen bara säga åt mig vad jag ska göra och hur min framtid kommer att se ut? Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0