Isadora Bronze Patina

Såg detta lack på en tjejs blogg och blev så himla sugen att jag var tvungen att släpa med mig Emma på håltimman idag och lägga vantarna på en burk. Kommer utan tvekan bli mitt favoritlack i höst! Det är härligt nästan-svart med ett fint brunbronzigt lyster. Det suger bara att min andra tumnagel gick av för några dagar sedan, och det här är första gången på ca 2 år som jag målar naglarna. Murphy's Law upphör aldrig att gälla.

Blev en liten löprunda idag med. Strongt, var nämligen inte det minsta sugen. Men jag är påväg, jag är påväg! Snyggast i stan till våren/sommaren? Jajjamen. Måste styrketräna jävel imorgon också. Passa på innan jag ska tatuera mig.. OJDÅ, det är visst på LÖRDAG. Ah, är sjukt peppad! Som sagt, snyggast i staaaada. Märker ju hur mycket smalare jag är nu än förut, vilket gör mig motiverad. Har också ett behov av att ta hand om min kropp på utsidan, är riktigt sugen på någon form av hemmaspa på söndag (fast kanske inte köra världens skrubb nytatuerad, haha).

Nu skall moi städa mitt rum, och sedan? Plugga något avancerat. Haha. So long!

55 kr på Kicks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0