I became a prisoner of your eyes

Högskoleprovet avklarat.
Satans förjävla skitsvårt, tidspress som in i helvete. Den engelska läsförståelsen samt den kvantitativa matematikdelen gick bäst. Hade farhågor om en överjävligt svår läsförståelse, men där blev jag positivt överraskad. Nåväl. Jag förväntade mig skamligt dåliga resultat med tanke på min prestation, men enligt mina beräkningar lär jag ligga runt 1,3 och det är inte så illa pinkat för att vara första gången.

Dessutom var det ett jävla tard som satt och SNÖRVLADE KONSTANT UNDER HELA JÄVLA PROVET. Klart jag förstår att hon hade det skitjobbigt, jag har väl själv varit vrålförkyld vid provtillfällen. Men hur mycket medkänsla jag än försökte uppbåda så gjorde det inte ljudet mindre distraherande.

Efterår var dock huvudvärken ett faktum, liksom min begynnande förkylning som vänligt nog bestämde sig för att flytta in i morse. Trött som ett as, mindfucked och med betong i hela kroppen tog jag mig igenom dagen. Nu har jag tack och lov lyckats bota det värsta med några glas gott rosé och ett potatismos med prästost, crème fraiche och vitt vin. Det var så gott så ni ANAR inte. Dessutom har jag belönat mig själv med en beställning hos JFR. Snyggaste korsörhängena på marknaden. Värt varenda krona!

Nu nalkas efterrätt, och därefter tänker jag däcka. Jag skonar er från egopixx idag.

Päronkompott gjord på päron (no shit!) kokta i bl a muscovadosocker och päroncider. På det lite vaniljkesella och en krossad havrekaka. Supergod höstdessert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0