I'm heavy duty

Jag, och troligtvis alla andra, kommer antagligen mycket väl ihåg min förra leopardperiod (då jag gick nästintill i kroppsstrumpor av leopard, för att jag älskade mönstret så mycket), men sedan dess har intresset svalnat betydligt. Såvida det inte gäller underkläder eller den här tröjmodellen. Galet skön, skitsnygg och ryggurringning. Precis som jag vill ha det. Sen att jag har vänt på tröjan för att få urringningen i bak är ju en annan sak.. Igår hade jag också på mig en sån här tröja, fast i brunmönstrat. Tyvärr i storlek S. Jag ser som bekant inte likadan ut i kroppen som jag gjorde 2009.. Tur att morsan hade en gråmönstrad i storlek XS! Från Lindex.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Snyggt!



sv: förstod nästan det med tanke på att jag skrev "grattis!" som ämnesrubrik, typiska spamnamnet ju, haha. Men jag skickar ett till mail nu, utan något ämnesnamn :)

2011-11-23 @ 16:31:16
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0